آزادسازی زندانیان غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
نوشته شده توسط : هنگامه
امام جمعه عسلویه:
آزادسازی زندانیان غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: آزادسازی زندانیان غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: آزادسازی زندانیان غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس با تبریک ماه مبارک اظهار داشت: در دین اسلام سفارش بسیار زیادی برای کمک به همنوعان شده و همواره باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: سخاوت و کمک به هم‌نوعان در زندگی پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع)همواره وجود داشته و بر آن تاکید شده است.

امام جمعه عسلویه سخاوت و بخشش را از فضایل برجسته انسانی خواند و خاطر نشان کرد: مسلمانان با این ویژگی که از نشانه‌های کرامت انسانی است در ماه مبارک رمضان جایگاه والایی نزد خالق هستی می‌یابند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که «هر کس شخص مؤمنی را شاد کند من را شاد کرده و هر کس من را شاد کند خدا را شاد کرده» افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد که خانواده‌های آنان در شرایط بد زندگی و تنگدستی قرار دارند سبب شادی مؤمنان در این ماه مبارک می‌شود که این امر رضایت خدا و پیغمبر خدا را نیز به دنبال دارد.

وی گفت: امید است به واسطه این جشن و نیت خیر افراد خیر اندیش زندانیانی که سال‌ها به دلیل جرایم غیرعمد و مکنت فراوان مالی، در کنج زندان بوده‌اند آزاد شوند و به آغوش گرم خانوده برگردند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: آزادسازی زندانیان غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و این موضوع اقدام بسیار ارزشمندی است که امیدوار هستیم تداوم یابد.

بر اساس این گزارش بعد از ظهر امروز چهارمین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم مالی غیر عمد با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد دیه استان بوشهر و بخشداری عسلویه با حضور مدیران و کارکنان منطقه ویژه پارس و مقامات محلی و جمعی از خیرین عسلویه و نخل تقی در مرکز همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: